Jaki jest największy samochód marki Nissan?
- 1 listopada 2024
GT-R to najnowszy sportowy samochód japońskiej marki Nissan. Jego poprzednikiem był Skyline GT-R R34, najmocniejsza wersja kultowego auta sportowego Nissana.
Pierwszy model został wyprodukowany w 2007 roku i jest nadal ulepszany przez producenta. Napędza go benzynowy silnik VR38DETT, stworzony specjalnie dla tego modelu w układzie V6, o pojemności 3,8 l z dwiema turbosprężarkami. Maksymalna moc tej jednostki to 480 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 588 Nm dostępny w przedziale 3200-5200obr./min. Silnik sprzężono z sześciostopniową, automatyczną przekłądnią, zaprojektowaną specjalnie dla tego modelu. Skrzynia posiada również dwa sprzęgła, jedno do przełożeń parzystych, drugie do nieparzystych. Możliwa jest także sekwencyjna zmiana biegów łopatkami umieszczonymi przy kierownicy. Dodatkowo przy redukcji uchylana jest przepustnica w celu synchronizacji prędkości obrotowej silnika.
Poza trybem manualnym , dostępny jest również sportowy tryb R. Skrzynia posiada także system Hill Start Assist, ułatwiający ruszanie pod górę. Sylwetka samochodu jest mocno muskularna, nawiązując do jego poprzedników.Do jego budowy użyto zaawansowanych odlewów aluminiowych oraz masy elektroniki która steruje całym pojazdem.Napęd przenoszony jest optymalnie na cztery koła poprzez system ATTESA E-TS. Całość napędu jest sterowana, dzięki czemu trudno jest wprowadzić samochód w poślizg. Zawieszenie GT-R-a jest regulowane elektronicznie za sprawą zmiennych amortyzatorów Billstein DampTronic.
Standardowe wyposażenie obejmować będzie: przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, ABS, układ stabilizacji toru jazdy, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD/MP3, komputer pokładowy, tempomat, regulowane elektrycznie w 8 płaszczyznach przednie siedzenia, z przyciskiem wejścia/wyjścia dla pasażerów z tyłu.
Napęd przenoszony jest optymalnie na cztery koła poprzez system ATTESA E-TS. Całość napędu jest sterowana, dzięki czemu trudno jest wprowadzić samochód w poślizg. Zawieszenie GT-R-a jest regulowane elektronicznie za sprawą zmiennych amortyzatorów Billstein DampTronic.
Standardowe wyposażenie obejmować będzie: przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, ABS, układ stabilizacji toru jazdy, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD/MP3, komputer pokładowy, tempomat, regulowane elektrycznie w 8 płaszczyznach przednie siedzenia, z przyciskiem wejścia/wyjścia dla pasażerów z tyłu.
Brak komentarzy.
Ostatnie Komentarzeaby zwiększać osiągi należy dobierać odpowiednie opony.8 kwietnia 2019 Zdarzyło mi się raz być naciągniętym przez mechanika. Za...12 lipca 2018 555 tysięcy złotych wykracza o 550 tysięcy poza mój...20 czerwca 2016