Od przyszłego sezonu to Nissan, a nie Ford będzie głównym sponsorem Ligi Mistrzów. Szczegóły współpracy zostały dopięte w poprzednim tygodniu.
Japoński koncern motoryzacyjny poinformował, że czteroletni kontrakt będzie stanowił najwyższą umowę sponsorską w historii firmy, ale nie podał szczegółów finansowych. Nieoficjalne źródła mówią o tym, że Nissan zapłaci UEFA ok. 75 milionów dolarów za każdy z czterech sezonów sponsoringu (łącznie 300 mln dolarów).
Według danych Nissana oglądalność Ligi Mistrzów sięga 4 miliardów osób, licząc cały sezon – od września do maja. Szef marketingu Nissana nie ukrywał zadowolenia z nowej umowy podkreślając w jednym z wywiadów, że z pomocą Ligi Mistrzów Nissan jest w stanie dotrzeć wszędzie.
Ford już w zeszłym miesiącu zapowiedział, że po zakończeniu tego sezonu LM nie ma zamiaru przedłużać umowy z UEFA. Umowa obowiązywała od sezonu 1992/93.